Rozbudowujemy młody Zespół Projektantów UX, który dynamicznie rozwija się w dziedzinie technologii i strategii.  Jako część dużej organizacji, obsługujemy projekty digitalowe dla globalnych Klientów, a w wolnym czasie edukujemy organizację i rozwijamy nasze kompetencje. W naszej pracy dbamy o to, by specjaliści w zespole robili to, co potrafią najlepiej – UXy pracuje nad UXem, UIe nad UIem. Więcej o nas i naszych projektach – na spotkaniu rekrutacyjnym 🙂

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • Tworzenie wizji, strategii rozwoju produktu/usługi skoncentrowanej na użytkownikach – ewangelizacja w organizacji i u klientów agencyjnych
  • Przygotowywanie i prowadzenia badań z użytkownikami (IDI, CATI, CAWI), analiza oraz tworzenie rekomendacji projektowych
  • Prowadzenie warsztatów (kreatywnych, zbierania wymagań, Kick-off itp.)
  • Badanie konkurencji oraz przeprowadzanie audytów eksperckich
  • Analizowanie danych z Google Analytics, Hotjar itp.
  • Mapowanie procesów biznesowych oraz użytkowników (flowchart, CJM, User-flow)
  • Projektowanie architektury informacji i logiki działania na makietach low/high-fidelity produktów cyfrowych (responsywnych stron www, aplikacji mobilnych (iOS, Android) oraz wszelkich narzędzi cyfrowych)
  • Dbanie o użyteczność i dostępność produktu cyfrowego na etapie wdrożenia,
  • Wspieranie działań ‘new-bizzowych’ w procesach przetargowych

Mile widziane:

  • Znajomość HTML / CSS
  • Podstawowa znajomość narzędzi: Sketch (+Invision), Figma – nie, nie będziesz UI;)

 Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na stanowisku UX Designer/Researcher
  • Sprawne posługiwanie się narzędziami: Axure, Adobe XD;
  • Dobra organizacja pracy własnej i estymowania czasu na prace związane z zakresem obowiązków
  • Znajomość metod badawczych w zakresie badań UX – jakościowych i ilościowych
  • Wiedza z zakresu UCD, HCI, psychologii behawioralnej
  • Umiejętności estymacji czasu pracy własnej na zadania UX’owe
  • Umiejętność współpracy w zespole Agile (z UI Designerami, Developerami, testerami) oraz z klientem agencyjnym
  • Znajomość języka angielskiego – min. B2